VOIKO ESITYSTÄ KATSOA JÄLKIKÄTEEN?

Tarkista mahdollisten jälkitallenteiden katseluajat aina tapahtumakohtaisesti. Pääsääntöisesti tapahtumat ovat katsottavissa 7 päivän ajan. Tänä aikana voit katsoa esityksen rajattomasti useampaan kertaan.

MITKÄ OVAT LAITEVAATIMUKSET?

Striimin katsominen vaatii tietokoneen tai mobiililaitteen ja hyvän kiinteän nettiyhteyden. Internet-selaimeksi suosittelemme Chrome-selainta. Suosittelemme nopeudeltaan vähintään 10 Mbps kiinteää verkkoyhteyttä. Muistathan, että netin nopeus voi vaihdella etenkin langattomissa wifi- tai matkapuhelinverkoissa.

MITÄ TEHDÄ, JOS VIDEO PÄTKII?

Ensimmäisenä suosittelemme muuttamaan videosoittimen asetuksia. Voit laskea videolaatua videoikkunan oikeasta alakulmasta löytyvästä rataspyörästä. Tämä on tärkeää, mikäli sinulla on epävakaa internet-yhteys tai katsot mobiiliverkon kautta. Tarkista lisäksi internetin nopeus. Suosittelemme nopeudeltaan vähintään 10 Mbps kiinteää verkkoyhteyttä. Muistathan, että netin nopeus voi vaihdella etenkin wifi- tai matkapuhelinverkoissa.

MITEN SAAN VIDEON KOKORUUTUTILAAN?

Tietokoneella kokoruututilan saa päälle videosoittimen alareunasta löytyvästä oikeanpuolimmaisesta napista, jossa nuolet näyttävät neljään eri suuntaan. Alapalkki asetuksineen tulee näkyviin viemällä hiiri videoruudun päälle. Chat-ruutu poistuu näkyvistä vain, kun laitat videosoittimen kokoruututilaan. Mobiililaitteilla kokoruututilan saa päälle, kun videosoitinta kaksois- tai kolmoisnapauttaa videon keskeltä tai vetämällä kahdella sormella suuremmaksi (zoomaamalla) keskeltä kuvaruutua.

EN KUULE VIDEON ÄÄNTÄ, MITÄ TEEN?

Äänenvoimakkuuden taso kannattaa tarkistaa omasta laitteesta, ettei äänet ole esim. vaimennettuna. Videosoittimessa on myös oma äänenvoimakkuuden säädin, mitä voi säätää videosoittimen oikeasta alalaidasta pienestä porrasmaisesta ikonista. Alapalkki asetuksineen tulee näkyviin viemällä hiiri videoruudun päälle. Värillisten palkkien määrä näyttää äänenvoimakkuuden tason.

TILAUSVAHVISTUS EI SAAPUNUT PERILLE?

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti onnistuneen ostotapahtuman jälkeen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Epäselvissä tilanteissa suosittelemme tarkistamaan ensimmäisenä roskapostikansiosi. Jos tilausvahvistus ei saavu parin tunnin sisällä tilauksesta, tai sitä ei löydy roskapostikansiosta, niin suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme tuki@hiphip.fi.

MITEN LÖYDÄN HENKILÖKOHTAISEN STRIIMIKOODINI?

Henkilökohtainen striimikoodisi löytyy tilausvahvistuksesta. Viesti sisältää lisäksi linkin katselusivulle, joka pyytää striimikoodin sekä sähköpostiosoitteesi, ennen katselusivulle pääsyä. Jos ostit katseluoikeuden useammalle esitykselle, on tapahtumat eritelty omiksi riveikseen. Muistathan, että katselukoodi on henkilökohtainen, eikä sitä ole mahdollista jakaa muille käyttäjille.

MITEN PÄÄSEN KATSOMAAN ESITYSTÄ?

Ostettuasi haluamasi esityksen, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, mikä sisältää henkilökohtaisen katselukoodin sekä linkin katselusivulle. Kopioi viestissä näkyvä katselukoodi ja klikkaa katselusivun linkkiä. Kirjoita avautuneeseen ikkunaan sähköpostiosoitteesi sekä katselukoodisi ja kirjaudu sivustolle. Esitys voi alkaa! Voit lisäksi luoda oman tilin HipHip sivustolle, mistä voit tarkastella ostamiasi esityksiä. Tilin luominen ei ole kuitenkaan pakollista.